گلم را به روانخواه تقديم مي‌كنم،سيدصالحي: با اين هتاكي‌ها متاسف شدم كه براي پيكان بازي كرده‌ام

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: با هتاكي‌هايي در بازي با پيكان شنيدم افسوس خوردم كه زحماتم در اين تيم هدررفت.

 

 

سيد مهدي سيد صالحي در خصوص برتري 3 بر يك برابر پيكان اظهار داشت: بازي را خوب شروع كرديم و هر چه جلوتر رفتيم بهتر شديم. در نيمه دوم برتري كامل داشتيم و توانستيم حريف را شكست دهيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه مشخص بود انگيزه خاصي مقابل پيكان دارد، عنوان كرد: از پيكان به تيم ملي دعوت شده بودم اما واقعا توقع نداشتم هواداران پيكان با آن حرف‌هاي ركيك از من استقبال كنند. واقعا متاسف هستم كه روزهايي براي اين تيم بازي كردم.

سيد صالحي تصريح كرد: براي هر تيمي كه بازي مي كنم جانم را مي دهم و با آن روزهاي خوب توقع نداشتم اين قدر بي احترامي ببينم. نمي دانم چه بگويم اما همه چيز را فراموش مي كنم و به موفقيت در ديدارهاي آينده فكر خواهم كرد.
مهاجم استقلال در خصوص آمادگي اش پس از بازگشت به ميادين فوتبال گفت: در اين 7،8 ماه كه مصدوم بودم خيلي سختي كشيدم اما از دكتر كيهاني، دكتر نوروزي و عوامل كادر پزشكي اش تشكر مي كنم كه برايم زحمات زيادي كشيدند. در آن زمان خيلي صحبت بود كه نامم از فهرست استقلال خارج شود اما فتح الله زاده و مظلومي پاي من ايستادند و اكنون براي آنها سرم را مقابل توپ مي گذارم.

سيد صالحي با اشاره به پيروزي سپاهان مقابل ذوب ‌آهن پس از 1579 روز گفت: زماني كه در سپاهان بودم مقابل ذوب آهن برنده شده بوديم. به هواداران سپاهان تبريك مي گويم ولي حالا فكر و ذكر تمام ما رقابت با اين تيم و صدرنشيني استقلال است.
وي در پايان گفت: گلي كه به پيكان زدم را به اميد روانخواه تقديم مي كنم كه از دوستان صميمي ام است و براي بازگشتش به ميادين دعا مي‌ كنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, | 3:22 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |